News
Informacja o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
24.01.2024
na etat składa się:
ds. programów ochrony powietrza w wymiarze ½ etatu
ds. księgowości budżetowej w wymiarze ½ etatu
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- dobra znajomość obsługi komputera (m.in. pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, konsekwencja, dyspozycyjność,
- umiejętność myślenia analitycznego, planowania,
- staż pracy w administracji samorządowej,
- znajomość procedur administracyjnych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych.
- Zakres najważniejszych wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja działań wynikających z uchwały antysmogowej Województwa Mazowieckiego (Program Ochrony Powietrza, obsługa platformy sprawozdawczej POP),
- przyjmowanie i wprowadzanie deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków,
- udzielanie informacji, wskazówek i pomocy mieszkańcom w wypełnianiu wniosków o udzielenie dofinansowania z instytucji oferujących pomoc finansową w zakresie wymiany źródła ciepła,
- współdziałanie z instytucjami w zakresie racjonalizacji zużycia energii,
- przygotowywanie i składanie informacji i sprawozdań z prowadzonych działań,
- obsługa punktu konsultacyjno-informacyjnego programu „Czyste Powietrze”,
- wykonywanie zadań energetyka gminnego i ekodoradcy,
- prowadzenie ewidencji księgowej oraz dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej,
- bieżąca analiza zrealizowanych wydatków,
- współpraca w zakresie sporządzania analiz, sprawozdań i uzgadniania analityki,
- obsługa kasy urzędu,
- wykonywanie innych bieżących zadań zleconych przez Wójta Gminy Grębków i Skarbnika Gminy,
- możliwość rozszerzenia zakresu czynności o dodatkowe zadania wynikające z określonych potrzeb funkcjonowania Urzędu.
- Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w siedzibie Urzędu Gminy Grębków ,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, o charakterze administracyjno -biurowym,
- stała praca z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
- budynek urzędu nie jest przystosowany dla osób na wózkach inwalidzkich;
- zatrudnienie na okres próbny 3 miesięczny, następnie na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2023 r.
jest wyższy niż 6 %. - Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys (CV) – zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni,;
- kwestionariusz osobowy osoby starającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia oraz staż pracy,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w wykraczających poza zakres wymaganych przez przepisy prawa tj. Kodeks pracy i ustawę o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - ds. programów ochrony powietrza ½ etatu i ds. księgowości budżetowej w wymiarze ½ etatu” w sekretariacie Urzędu Gminy Grębków lub pocztą na adres: Urząd Gminy Grębków, ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie do dnia 02 lutego 2024 r.
Termin uważa się za zachowany jeżeli oferta wpłynie do Urzędu Gminy Grębków nie później niż 02 lutego 2024 r. do godziny 16:00.
Oferty, które nie wpłyną w powyższym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone bez otwierania.
Osoba wybrana przed zatrudnieniem musi przedstawić aktualne zaświadczenie o niekaralności oraz po otrzymaniu skierowania od pracodawcy zaświadczenie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku.
Zatrudnienie na stanowisku od dnia 1 marca 2024 r.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grębków www.bip.grebkow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Grębków.
Klauzula informacyjna RODO dostępna pod adresem: www.grebkow.pl/art,718,iodrodo.html
Wójt
/-/ Bogdan Doliński